Можна виділити три типи проблем з відправкою повідомлень, вони мають різні рішення.
Помилка авторизації
При відправці email поштова програма повертає помилку, яка полягає в тому, що сервер не прийняв повідомлення. Це можуть бути такі формулювання:
- We do not relay without RFC Authentication.
- Сервер відхилив один або кілька одержувачів.
Ця помилка означає, що ви не увімкнули авторизацію для сервера вихідної пошти (SMTP сервера). Ці налаштування є в налаштуваннях вашого облікового запису. Параметри авторизації (ім'я та пароль) такі ж, як і для сервера вхідної пошти.
Помилка з'єднання з сервером
При відправці email поштова програма повертає помилку, яка полягає в тому, що з сервером з'єднатися не вдалося. Це можуть бути такі формулювання:
- Time - out connecting to server...
- Socket error.
- Cannot connect to server.
- Помилка з'єднання з сервером.
Причини помилки можуть бути наступні:
- Друкарська помилка в адресі SMTP сервера. Перевіте налаштування облікового запису.
- Найбільш поширений випадок : ваш провайдер інтернету забороняє з'єднуватися із зовнішніми серверами для надсилання пошти. Дивіться цю статтю : Аналіз доступності мережевого протоколу (порту) .
Рішення проблеми - в налаштуваннях облікового запису вказати інший порт для SMTP сервера - 465.
Повідомлення не доходять до адресата
Ви можете подивитися статистику доставки повідомлень у розділі особистого кабінету клієнта Статистика доставки пошти (черга повідомлень) для конкретної скриньки. Якщо при надсиланні листів від нас, Вам не приходять звіти про недоставку листа, за умови наявності запису в статистиці про лист, значить лист був надісланий з наших серверів і був прийнятий сервером одержувача. Так само зверніть увагу, листи ходять не моментально, невеликі затримки можуть бути як на стороні відправника, так і на стороні одержувача (це може бути пов'язано з фільтрацією спаму).
Якщо ви використовуєте веб-інтерфейс RoundCube, то там потрібно налаштовувати відправника. Листи з неналаштованого RoundCube інтерфейсу можуть бути доставлені тільки всередині нашої поштової системи. Потрібно налаштовувати відправника: Налаштування -> Профілі -> E-Mail, замість u... потрібно вписати свій email, це особливість інтерфейсу.
Перегляньте цю статтю : Втрата поштових повідомлень.